Hispaania(Tenerife) 2023-2 (puusepad) vol 1 (aprill – mai)

Tenerife esimene nädal

Esimene nädal algas edukalt. Lennureis oli kurnav, aga samas talutav. Lennukilt lahkudes, võttis meid vastu soe päike ja vapustavad mäed. Esmamulje kultuurist oli täiesti võõras, kõik tänavad olid täis poode ja turismiga seonduvaid putkasid. Meie elamispaiga leidmine oli suhteliselt lihtne, sest buss lennujaamast tõi meid otse lennujaamst elukoha ette. Majutusest võeti meid soojalt vastu ning elamu ise meenutab ühte kvaliteetsemat  hotelli, koos kõigeks eluks vajalikeks tarbetega, sealhulgas basseiniga. Järgneval päeval tuli meile ennast tutvustama Tenerife job trainingust Paula ja Marivi, kellelt saime kõik vajalikud paberid,  informatsiooni firmade kohta ja kuidas järgnevatel päevadel ilusti ja edukalt oma ettenähtud ettevõttesse kohale jõuda.

Esmaspäeval läksid Kristo ja Braian Aronasse Carpinteria Alayon firmasse, mis on hotellist 30min kaugusel bussiga sõites, seal võeti neid väga soojalt vastu. Esmaspäeval ja Teisipäeval restuareerisime uksi. Meie tööks oli ustelt värvi eemaldamine, selleks kasutasime värvieemaldajat, peitlit ja liivapaberit. Kolmapäevast kuni reedeni panime väikseid kappe kokku. Kristo paigaldas liugureid, Braian pani sahtleid kokku.

Esmaspäeva hommikul Andero, Steven ja Rene kõndisid 4,1 km töö objektile. Jalutuskäik oli soe ja nauditav. Kui objektile jõudsime tutvusime inimestega ning peale seda anti meile soojendus tööks lihvida seinasid, hiljem kutsuti meid välja, et sorteerida ehitus prügi ning viia kärude haaval kaubikusse, et oleks võimalik järgmisel päeval viia prügimäele. Kui tööpäev oli läbi saanud siis Andero ja Rene võtsid elektri tõuksid, et kiiremini koju jõuda ning pesema minna  ja Steven kõndis rahuliku tempoga koju. Kui kõik olid töölt koju jõudnud siis otsustasime kõik viiekesi passeini ujuma minna ning basseini ääres päikest võtta. Järgnevad päevad möödusid samasuguselt. Seltskond kellega me koos tööd teeme on äärmiselt vinge, küll on probleeme neist vahetevahel arusaamisega, kuna inglise keelt räägib ainult üks tööline, aga kõik vajaliku saame ka ilma sõnadeta selgeks teha.

Nädalavahetusel käisime elamist ümritsevat Playa De Las Americast ringi, mere ääres ujumas ning ööelu avastamas, selle käigus ka tutvusime Tartu grupiga, kes on samuti siin tänu Erasmusele. Käisime me ka karnevalil nimega *life is a Carneval* kus poolteist tundi esitleti erinevaid muusika-/tantsupalasid, mis esindasid nii Lõuna-Ameerika kui ka Hispaania kultuuri.