Itaalia grupp II 2018 (aprill) vol 3

2018. a aprill, praktika Nicoteras, Itaalias
3. nädal

Benvenuto!

… Helen, Elina ja Silva nautisid Palermo vanalinna, külastasid kontserti ning tutvusid kohaliku eluga. Järgmisel päeval liitusid nendega ka tüdrukud Etnalt. Koos külastasime üheksa põlve ühele perekonnale kuulunud uhket Palazzo Conte Federico paleed, jalutasime erinevatel linna turgudel ning saime ühel neist ka tõelise toiduelamuse. Viimasel päeval Palermos kultuuristusime ninaotsani – käisime mitmetes uhketes kirikutes, jesuiitide aias, ronisime vaatetorni ning nautisime Monreali katedraali, mille sisemus on kaetud 6500 m2 mosaiigiga.

Selle nädala alguses oli meil töös mitu eset. Airi ja Silva lihvisid ja värvisid butafoor-klaverit, Elina kujundas, lõikas välja ja värvis noodivõtme klaveri juurde, Maria pahteldas ja lihvis kapikest ning Helen lõpetas kirstu värvimise. Nädala teises pooles saime uue huvitava töö – 150 aastat vana juugendstiilis kaheosalise raudvoodi. Puhastasime raami roostest ning pesime maalingud mustusest.

Neljapäeval oli meil veel üks tähtis sündmus – Maria sünnipäev. Mauritzio korraldas sünnipäevalapsele lausa uhke fotosessiooni. Sõime ka torti ja sai palju nalja.

Laupäeva hommikul sõitsime kambaga Tropeasse – ilusasse väikesesse linnakesse nagu postkaardil, ja saime ka esimest korda varbad Vahemerre.

Pühapäeval oli meil Nicoteras suur kohalik turg, et varuda hernest, maasikaid ja muud head-paremat. Peale lõunat võtsime ette matka all-linna – Nicotera Marinasse, et pruunistuda rannas, limpsida üks mõnus jäätis ja tutvuda kohaliku eluga.

Ja veel!
Pühapäeval kargasime kõik voodis istukile täpselt kell 7.50. Kahuripaukude peale! Nimelt oli pühapäeval nicoterlastel suur usupüha Calabria patrooni Francesco Di Paola auks. Õhtul kogunes kõik see pere kiriku platsile, mängis orkester, lapsed lõid trummi ning päeva lõpuks jalutasid kohalikud koos pühaku kujuga rongkäigus läbi linna. Ja see ei olnud veel kõik. Enne südaööd algas ülivõimas ilutulestik. Meie terrass oli selleks puhuks ideaalses asukohas – istusime ja nautisime vaatemängu.