Hispaania 2018 (aprill) vol 1

17.04.2018
Meie reis algas sellest, et Madridi lennujaama jõudes me ei leidnud oma autojuhti ja meil läks umbes 30 minutit aega, et lõpuks ta üles leida. Lennujaamast sõitsime umbes 15–20 minutit koduni ja saime autost ka linna vaadata. Meie kodu tänavale jõudes pidi meile vastu tulema Toni, keda me lõpuks ootasime 15 minutit ja saime ka oma esimesed juhised ja koduvõtmed kätte. Pakkisime kohvrid lahti ja läksime linna peale. Esimese päevaga kohe otsisime kohalikku Lidl poodi, et osta midagi hamba vahele ja kõndisime 40 000 sammu, ehk 25–30km ühekorraga. Õhtuks olime kõik väsinud.

18.04.2018
Teisel päeval saime kokku Mad for Europe esindajatega, kes andsid meile linnakaardi ja jagasid meile infot tulevaste tööfirmade kohta. Saime teada, et puusepad ja ehitajad töötavad erinevates firmades. Pärast seda näitas meile Gregorio linna, ekskursioonil olime umbes 2h ja peale seda saime kokku Valentinaga. Temaga tegime oma metrookaardid ära ja jätsime Valentinaga hüvasti.

19.04.2018
Hommikul oli äratus kell 7.00 ja tuli välja, et puusepad eksisid ja sõitsid tööle 3 tundi ja lõpuks said nad tööle. Tööpäev möödus kiiresti ja kella 18ks jõudsid puusepad koju. Ehitajad jõudsid objektile ja väga suur probleem oli sellega, et me ei oska Hispaania keelt ja öeldi, et meil on vaja tõlki. Jõudsime kella 15ks koju ja magasime. Õhtul läksime kõik koos oma kambaga linna peale ja nautisime öist elu.

20.04.2018
Hommikul oli meil äratus ikka kell 7.00, kõik tegid hommikusööki endale ja peale seda sättisid tööle ennast. Puusepad saadeti kahes erinevas grupis objektile, ühed panid kappe kokku ja teised lihvisid ja lakkisid aknaraame. Ehitajad läksid objektile ja seekord oli meil tõlkija olemas, kes rääkis objektijuhiga ja siis seletas meile mida me tegema peaksime. Õhtul plaanisime kõik koos välja minna. Läksime kõik koos Plaza del Sol väljakule kus esinesid õhtuti tänavaesinejad. Vaatasime paar tänavaesinejat ära ja siis läksime koju.

21.04.2018
Laupäeval oli kõikidel väga väsinud olemine ja kõik magasime terve päev. Õhtul hargnesime seltskondadeks ja kõik nautisid Madridi ööd.

22.04.2018
Pühapäeval käisime šoppamas ja nautisime Madridi sooja ilma. Paul ja Aleksei käisid kohalikkus pargis palli kõksimas. Matheus, Raiko ja Kristo käisid jõusaalis. Anton käis päeval muuseumis ja tasuta ekskursioonil ja veetis aega kultuursemal moel. Õhtul nautisime rahulikku õhtut ja tegime süüa. Esimene nädal oli väga sisukas ja sammude rohke. Loodetavasti on ka järgmised nädalad sellised.