Ungari 2017 (vol 1)

Esmaspäewal algas teekond Tallinna lennujaamast poole kahe paiku, esimene lend oli Warsawisse. Kuna Budapesti lennuni oli kohale jöudes aega mitu tundi, sai Chopini nimelises lennujaamas möned tunnid ringi jalutada. Öhtul weidi peale kaheksat maandusime Budapestis, Liszti nimelises lennujaamas, kus meid ootas takso, mis wiis meid majutuskohta.
Järgmise päewa hommikul tuli Árpád, meie kohalik “pealik”, meile järgi, et tutwustada meile töökohta Skanzenit. Kuna territoorium on üsna suur siis kulus mitu tundi, aga köiki maju siiski näha ei jöudnud. Wäiksest pagaritöökojas pakuti kohalikke saiakesi. Önnestus käia ka wanas wesiweskis, mis plaanitakse tulewikus renoweerida. Kui Skanzenile oli nii öelda ring peale tehtud, siis wiis Árpád meid Szentendrega tutwuma. Tegime tiiru wanalinnas ja see järel leppisime kokku, et kohtume hommikul kell 9 Skanzenis, kus saame tööwahendid.
Jalutasime tagasi majutus kohta, sinna on natuke üle kahe kilomeetri.
Hommikune jalutuskäik Skanzenisse möjus wirgutawalt, kohale jöudes näitas Árpád meile, milliste majade seinad waja puhastada, lahtine wärw maha, ja hiljem üle wärwida. Esimene hoone mille kallal tööd alustasime oli wana koolimaja. Samal ajal wahetati ka ölgkatust ning poisid said töömehi aidata uue katuse panekul.
Esimene nädal mööduski lahtist wärwi maha kraapides ja ölgkatust wahetades.
Nädalawahetus möödus puhates ja kohaliku piirkonnaga tutwudes. Aktiiwsemad käisid pühapäewal ka tiiru Budapestis.