Malta 2017 grupp 1 (vol 1)

1. Aprill 2017

Mustad kottid silme all saime Tallinna lennujaamas kokku kell 4:45. Maltale minek laabus tõrgeteta. Tujud head, kõhud täis, maandusime ja tatsasime auto juurde, milles küpsesime umbes pool tundi. Korterisse sisse astudes vaatas meile vastu Wi-Fi ruuter, millele järgnes võidutants. Tutvusime lähiümbrusega ja leidsime toidupoe –  ja esimese õhtusöögi.

1. Aprill

Hommikul kell 9:00 jõudsime Easy school of languages ukse ette. Vastu võttis meid naerusuine Rita, kes sokutas kõik oma kolleegi õlgadele. Valmistasime lepingud, andsime tagastusraha ja turistimaksu, istusime mõnikümned minutid hiljem autosse ning ootasime järgmist peatust firma peakontori ukse ees. Saime teada objektide asukohad, juhendajate/bosside andmed, anti ka töösärgid, kiivrid ja vestid. Vallettasse jõudsime tagasi lõunaks, einestasime, läbisime lähimad vaatamisväärsused, pildistasime ja tutvusime ühes linnaga ka üksteisega. Õhtul kontakteerusime teise grupiga ja läksime (Iiris & Kairin ning Steni poisid) Saint Juliansi, mida kohalikud nimetavad “peo pealinnaks”, tegime tutvusi ja kohtusime neidudega Pärnumaalt.

Nii kaua kui teised magasid käis Kalle hommikul avastamas korteri lähiümbrust. Vahepeal jõudis teine grupp (edaspidi – Stenni poisid) meie korteri üle vaadata. Pärastlõunal hakkasime tallataksoga Steni poiste apartmenti poole seiklema. Leidsime mõned tupiktänavad, kuid õhtuks jõudsid kõik sinna kuhu vaja.

Keskpäeval, kui kõik olid üleval läksid Kalle ja Geido tutvuma bussi liiklusega nende objektini (Iiris ühines), Kairin liikus Steni poistega Vallettat uudistama. Objekt üle vaadatud, mindi uurima ajaloolist kindlust – Mdina. Külastasime ka katakombe ja piinamis-ajaloo muuseumi. Einestasime ilusa vaatega restoranis (Fontanella Tea Garden).

1. Aprill

Lootsime veeta päeva turul. Ootus purustati hetkega kohaliku poolt, kes teatas, et turg on kinni pühapäeviti ja pühadel ( meie valitud päev langes mõlemale variandile). Päike paistis ja taevas polnud ühtegi pilve ning päev oli veel hommikus, seega otsustasime ühiselt ranna kasuks. Varbad liiva pressides tundis Iiris vaid jahedat maapinda ja karge tuul tuhises läbi lahtiste juuste. Õnnek oli rannas kohvik. Kes tellis jäätist, kes burgerit – söödi kõhud igaljuhul punni. Tarkpea Iiris, kes juba niigi natukene tõbine, viskas koti nurka ja tuhise.